Postat av: Tessans Bokblogg

Vampire Academy asså!! Så himla bra! Team Dimitri helt klart, haha. Vad är du?

Svar: Haha jag måste nog säga Team Adrian trots allt :) Jag gillade Dimitri i de fyra första böckerna men började ogilla honom i de två sista.. :P
Mel

2012-08-29 @ 17:03:44
URL: http://tessansbokblogg.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Gillade inte Pandemonium, men älskade Delirium! THG är min absoluta favoritserie och Divergent är skitbra den med! The Morganville vampires tycker jag mycket om och Vampire Academy är underbar. Själlös skulle jag vilja läsa! ;)

Svar: Haha för mig var det tvärt om! Jag tyckte Delirium var seg men jag älskade Pandemonium haha :)Håller med angående THG och Divergent. Divergent är så ***** bra :D
The Morganville är okej tycker jag men det händer inte särskillt mycket egentligen :P
VA gillade jag skarpt men det är nu ett tag sedan jag läste den :P
Själlös är jättebra och hysteriskt rolig och väldigt unik :)
Mel

2012-08-29 @ 21:35:24
URL: http://aloveforbooks.blogg.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: