Postat av: Lizzie

ojoj, 21 böcker i en enda beställning? Verkar inte då dumt! Kanske ska göra någonting liknande, spara pengar under året och sedan ge mig själv tillåtelse att köpa en massa nya böcker till början av 2013! :D

Svar: Haha japp! Det tycker jag verkligen du kan göra! Visst är det extremt svårt och jobbigt att vänta månad efter månad efter någon ny bok men det är verkligen en underebar känsla när man får hem ett paket som tar upp hela köksbordet ;) Kanske blir fler än 21 böcker, det kan bli + eller - om jag ångrar mig allt eftersom månaderna går. Men det är så svårt att hålla ut! Men februari blir det! (förhoppningsvis...) =)
Melanie

2012-10-05 @ 16:58:42
URL: http://www.swebookobsession.blogspot.com

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: