Postat av: Sanna

Du har varit jätteduktig, den är verkligen vacker! :)
Finare än den förra.
Många kramar

Svar: Tack söta du! Xoxo!
Mel

2012-09-28 @ 18:29:08
Postat av: Lizzie

Tycker verkligen att din nya design är jättefin! Man märker hur mycket tid du har lagt ner på den och du borde vara stolt över ett så fint arbete!

Svar: Tack så jättemycket! Blir jätteglad när det uppskattas :D
Mel

2012-09-28 @ 19:15:17
URL: http://swebookobsession.blogspot.se
Postat av: Yrsa

Riktigt snyggt! Den gamla var också bra, men den här är riktigt läcker! :)

Svar: Tack så mycket! Det blev en lite annorlunda stil ^^
Mel

Postat av: -

Jag tycker bilden på förra var finare (draken)och att texten på t.ex. kommentarerna är samma som bakgrunden (svart)= svårläst:(
MEN annars JÄTTEFINT JOBBAT!,du ska vara stolt;)

Svar: Tack! Tar åt mig all kritik och ska försöka fixa till kommentarerna när jag har tid och ork :)
Mel

2012-09-28 @ 20:47:31
Postat av: Jennifer

Tycker att det blev väldigt fint! Bra jobbat :)

Svar: Tack så mycket Jennifer =)
Mel

2012-09-29 @ 10:35:39
URL: http://aloveforbooks.blogg.se
Postat av: Anonym

Bra gjort, Mel!

Svar: Tack =)
Mel

2012-09-30 @ 09:40:40
Postat av: Naba S.

Vad fint det blev! Älskar färgen!

Svar: Tack så mycket =D Jag ville testa med någonting helt nytt och inte bara ändra lite smått =)
Mel

2012-09-30 @ 15:20:02
URL: http://booksarelives.wordpress.com

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: