Postat av: Tessans Bokblogg

Ser väldigt mycket fram emot din book haul!! :)

Svar: Vad kul :D Jag med haha xD
Melanie

2013-01-04 @ 20:51:54
URL: http://tessansbokblogg.blogg.se/
Postat av: Anna - Boktycke

Svar:
Jag hittar Reading Challenge i högerspalten när jag går in på Goodreads. Hoppas att du hittar den :)
Annars så kan du säkert gå in på en av dina kompisars profiler och om de är med i utmaningen så kan du se den. Har för mig att du kan klicka på länken då och sätta upp ett eget mål då.

Svar: Åå jag hittade den, tack så mycket Anna =) Älskar din blogg by the way - kollar in där varje dag =D
Melanie

2013-01-05 @ 12:07:52
URL: http://boktycke.se
Postat av: Johanna

Ska bli kul att se vilka böcker det är :)
Du gör i stort sett nästan bara stora bokbeställningar va? :)

Svar: Vad roligt att du tycker det =DNja jag försöker i alla fall. Visst tar det längre tid att samla ihop pengarna men jag tycker både det är roligare att få stora paket och så slipper jag betala frakt hela tiden. =) Men i mars blir det en mindre beställning med Requiem och Delirium Stories av Lauren Oliver, men det är bara för att jag absolut MÅSTE ha dem ;) Annars försöker jag alltid spara =)
Själv då? föredrar du stora eller små beställningar?
Jag kan spoila för dig att denna gång blev det 20 böcker, 3 filmer och 1 filmbox för mig ;)
Melanie

2013-01-05 @ 18:30:57
URL: http://boktjejen.devote.se
Postat av: Johanna

Sv: Haha, jag beställer mest från Adlibris så då är det ju gratis frakt ;) Och om jag någon gång ska köpa en tv-serie eller film passar jag på när min bror ändå ska beställa från cdon så att vi delar fraktkostnaden ;)
Haha jag har inte ens läst Delirium än... Men vill verkligen så den blir förhoppningsvis köpt någon gång i år ;)
Alltså jag ÄLSKAR stora paket, men jag hade aldrig klarat att vänta så länge som det hade tagit för mig att spara ihop till en större beställning. Jag tror den största jag har gjort än så länge var i våras och då beställde jag sex böcker. Annars brukar jag köpa någon bok lite då och då. Och så försöker jag passa på när någon ny bok som jag måste läsa kommer ut så att jag beställer 2-3 extra då ;)
20 böcker??? Shit, jag vill också göra en så stor beställning! ;)

Svar: Haha okej. Jo jag föredrar också Adlibris men vissa böcker är billigare på cdon och därför köper jag därifrån också - och eftersom jag inte har någon bror så måste jag betala för frakten då ;)Åååå du måste läsa Delirium-serien!!! Själv tyckte jag första boken var okej, men andra boken, Pandemonium, var helt freakin fantastisk. =)
aha, jo sex stycken böcker kanske inte är så jättemånga ;) men det är ju härligt att köpa böcker lite då och då istället för att behöva vänta för att göra en stor beställning, så det tjänar du ju på =)
Haha då gäller det att spara och att inte tjuvköpa ;)
Melanie

2013-01-06 @ 15:06:53
URL: http://boktjejen.devote.se
Postat av: Johanna

Sv: Okey :)
Jag vet! Vill verkligen läsa den! Kommer kanske med i den "stora" beställningen som jag planerar till augusti om jag har några pengar kvar ;) Har typ 50 olästa böcker hemma så jag har bestämt mig för att jag ska FÖRSÖKA inte köpa någon förrän jag kommer hem från Oxford i slutet av sommaren. Jag kommer säkert köpa någon i Oxford, men hoppas på att kunna göra en hyfsat stor beställning då :) fast beställer kanske Half-Blood innan, eftersom den egentligen skulle med från Adlibris men tydligen är slut :/
Ja, det där med att tjuvköpa... det kommer väl bli det som är svårast nu i vår och sommar ifall jag verkligen ska kunna göra en hyfsat stor beställning i Augusti. Det är nämligen 3 böcker som jag VERKLIGEN vill läsa och som är fortsättningar i serier jag älskar, så det kommer nog bli rätt svårt att låta bli att beställa dem, men hoppas jag klarar det :)

2013-01-09 @ 15:19:51
URL: http://boktjejen.devote.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: