Postat av: juliaD

Jag tycker att för varje säsong blir det bara bättre och bättre :)

Svar: Vad kul =)
Melanie

2013-07-31 @ 13:59:48
URL: http://juliadagbok.blogg.se/
Postat av: sara

Jag har följt din blogg ett ganska bra tag nu, och undrar nu: Ser du dig som en professionell bloggerska (eller bokrecensörska)??:)

Svar: Vad roligt att du har gjort det =) Men tyvärr har jag nog inte ett bra svar på din fråga. Jag känner att det bara är andra som kan säga om man är professionell eller inte, eftersom det ändå är besökarna som betyder något för bloggen. Om jag skulle svara ja på din fråga skulle antagligen svaret istället vara nej eftersom man inte är professionell om man är självgod, om du förstår? Så jag slår nog tillbaka frågan till dig istället, ser DU mig som en professionell bloggerska? ;) Om det är din uppfattning så är jag det, om du inte tycker det så är jag inte det. Varför undrar du, förresten? =)
Melanie

2013-07-31 @ 15:18:10
URL: http://unum.blogg

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: