Postat av: juliaD

Jag såg den på bio och den var riktigt bra :) Nu är det bara boken som ska läsas :)

Svar: Då får vi hoppas att jag också tycker så =D Boken har jag däremot läst, den var okej okej, kanske 6/10 eller liknande. =)
Melanie

2013-07-25 @ 14:02:27
URL: http://juliadagbok.blogg.se/
Postat av: juliaD

hur får man filmer av dom? Är det precis som att fråga efter böcker?

Svar: Alltså, för det första måste du skriva filmrecensioner på något sätt - antingen för en tidning eller privat på en filmblogg. Sedan krävs x antal besökare också på den blogg du använder och om du skulle ha det som krävs gör de ett utval av alla de som "ansöker". Alla kan ju inte få, så av de som har tillräckligt många besökare väljer de ett par stycken som får regelbundet. Lyckligtvis har jag blivit en av dem, men jag vet inte hur många som får filmrecex av Noble Entertainment. Av erfarenhet kan jag säga att det är extremt mycket lättare att få bokrecex än filmrecex - men varför vet jag inte. =)
Melanie

2013-07-25 @ 14:09:27
URL: http://juliadagbok.blogg.se/
Postat av: juliaD

jag tycker dom valt bra skådespelare :) Ja jag hoppas du med tycker det :) Ja det kan nog stämma med boken imed dom recensioner jag läst har folk tyckt den var seg i början.

Aha så det är så svårt. Jag har nog troligt viss för lite läsare då :( Sen film recensioner blir bara på böcker som blivit film nu mera. Så det är inte så ofta. För 2-3 år sedan skrev jag mycket mer om film och serien än nu :P Men din blogg räknas den som både film och bok blogg?:)

Svar: Det tycker jag med, trots att jag inte sett den :-) du kanske skulle klara av det om du inriktade dig lite mer på filmer - börja med att bygga upp ett annat spår och sedan är det ju värt att kontakta dem? :-) ja, min blogg är om böcker, filmer och tv-serier (de tre flikarna i menyn) så det räknas som både bokblogg och filmblogg :-)
Melanie

2013-07-25 @ 14:32:49
URL: http://juliadagbok.blogg.se/
Postat av: juliaD

Ja det var kul och se Jake Abel som en bra kille och ingen bad gay :)
har också alla dom i kategorierna fast den med tv-serier är tv så ska ändra namnet på den bara :P Jag har planerat på att köra att vissa upp vilka filmer och serier jag sett i månads rapporterna nu hädan efter. och visade vilka filmer jag köpt i senaste book haulen så så smått har det börjat komma mer :)

2013-07-25 @ 14:49:18
URL: http://juliadagbok.blogg.se/
Postat av: Yrsa

Jag har inte riktigt vågat se The Host. Jag tyckte väldigt mycket om boken och är lite rädd att bli besviken.
Jag hoppas att du kommer att tycka om den! Jag ser fram emot att läsa en recension på den sen :)

Svar: Då får vi hoppas att den lever upp till förväntningarna =)
Melanie

Postat av: mli

Jag läste boken nu i sommar (lånade från biblioteket) men jag tyckte den inte var så speciell, så jag ha inte så stora förhoppningar om filmen.
P.s. ska vi ses i morgon ca 14?:)

Svar: Jag tycker boken är okej men lite småseg - recension för filmen skrivs idag ;)P.S. Ja.
Melanie

2013-07-25 @ 22:41:13

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: