Postat av: Elina

Näst sista?! Jag lånade Uppvaknandet på biblan i hopp om att avsluta serien. Men neeeeeej, märkte jag efter att ha läst 20 sidor (googlade) det var inte alls sista. Jag läste inge mer ur den, så just nu är jag på den åttonde boken, Uppvaknandet. Jag har alltså 5 böcker kvar att läsa?! Jag vill avsluta serien. Men den har ju som du säger ballat ur!
Jag gillar det vänstra omslaget bäst :)

Svar: Haha japp, fem sega böcker att ta sig igenom - lycka till ;) Ja när man väl har läst så här mycket vill man ju lästa klart, men istället för att skriva tolv sega böcker hade de kunnat skriva två eller tre riktigt spännande böcker om de klämde ihop allt och tog bort det onödiga. Suck. Det finns ju dessutom en spin-off serie på hittills tre böcker...
Melanie

2013-06-23 @ 21:35:16
URL: http://marklarsbooks.blogg.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: