Postat av: Johanna

Jag vill jättegärna se vilka böcker och filmer du äger - kanske själv får några tips då!

Svar: Härligt - då fixar jag det, åtminstone innan sommarlovet (börjar 5 juni) =)
Melanie

2013-05-20 @ 12:58:14
Postat av: Rebecka

Jag vill se ALLA böcker!!!! :D Kommer du att säga/skriva lite snabbt om boken/filmen var bra? Ingen invecklad beskrivning av allt, bara en liten kommentar som säger typ "bra, men lite långtråkig" eller "actionfylld, inte så mycket humor". :)

Svar: Vad roligt! =) Jag hade egentligen bara tänkt att räkna upp titlarna och författarna, men eftersom du ber om det kan jag säga något kort om dem =)
Melanie

2013-05-20 @ 14:22:26
URL: http://minathoughts.blogspot.com
Postat av: Madeleine K

Vill verkligen se en bookshelf tour på både filmer och böcker, man får alltid så många tips och de är ju också så mysiga. ^^

Svar: Vad kul - hoppas jag lever upp till förväntningarna då och lyckas komma med några förslag =)
Melanie

2013-05-20 @ 16:22:56
URL: http://maddie-bokblogg.blogspot.se/
Postat av: Zelly

WOW :) skulle hemskt gärna vilja se en bookshelf tour :)

Svar: Vad roligt! Då lär jag göra den efter alla mina prov är avslutade (mellan 30 maj och 5 juni i alla fall). Håll utkik ;)
Melanie

2013-05-20 @ 22:39:22
URL: http://zellysbokblogg.blogspot.se
Postat av: Elina

Jaaaa såklart! Jag har också vart duktig att samla på mej några hundra filmer, det är så lätt hänt att man köper såna :)

Svar: Ja det är det ju - en film där och en en film där och så har man plötsligt några hundra xD
Melanie

2013-05-22 @ 21:41:02
URL: http://marklarsbooks.blogg.se
Postat av: Malin

(Vad betyder NA?)
Självklart!!!!:D (men dela gärna upp (så man bara kan klicka dit sig typ "dystopier" eller "de böcker med 10p"= lättare att hitta det man är intresserad av) eftersom videon säkerligen kmr bli låååååååååååååååånng;))

Svar: NA är New Adult, ungefär som Young Adult men oftast mer sex i. =)Vad roligt! Jag kommer tyvärr inte kunna dela upp videon efter genré eller poäng - men däremot kommer jag ha tre delar i videon som är uppdelat i YA/NA/Middle-Grade i den ena, Children i den andra och Movies i den tredje. =) Anledningen till att jag inte kan dela efter ex. betyg eller genré är att jag då måste rumstera om alla mina hyllor - vilket skulle ta några timmar ;)
Melanie

2013-05-23 @ 21:59:37

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: