Postat av: Johanna

Jag har bara läst Anna and the French Kiss än så länge, men älskade den :D Den har jag i originalomslaget :)
Lola and the boy next door kommer jag dock nog köpa i det nya så att den matchar Isla and the happily ever after + det "gamla" omslaget till Lola finns inte som paperback

Sv: Haha oj, tack för att du påpekade det, har rättat till det nu :)
Du borde läsa den ändå :) Jag kommer förmodligen ge den en chans till eftersom jag tror att jag kan uppskatta den om jag bara orkar ge den en chans :) Jag kommer inte riktigt ihåg varför jag slutade efter halva när jag läste den, men tror det var för att jag precis hade fått hem någon ny bok som jag vill läsa ännu mer :)

Svar: Jag vill jättegärna läsa Perkins böcker, kul att du gillade Anna =)
Haha okej - jo kanske ska ta och plocka upp den jag med =) Verkar bra i alla fall ^^
Melanie

2013-05-07 @ 22:00:04
URL: http://boktjejen.devote.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: