Postat av: MLI

Jag gillar verkligen det här temat (det bästa hittills:D)
Det är neutralt fast står ändå ut, och framför allt är det vackert;) Bra jobbat!

Dock tycker jag nu att headern inte riktigt passar in lika bra som den gjorde förut. Den är svart (och om du ändrar färg på den blir det hela bara fel, så den passar nog ENDAST i svart) men bakgrunden är typ bara BLÅ. Det skär sig lite.

Mitt förslag (fast jag vet att du har sagt att det tar väldigt lång tid så du får ha detta som ett långsiktigt mål;) är att byta headern. Förslagsvis till ngt med rymd att göra (fantasydjur (aliens?) från rymden eller varför inte supernovor/stjärkolapser eller ngt liknande?:)

Att ladda fram bloggen tar också ovanligt lång tid, eller så är mitt internet nu lite trögt... Bloggen kanske är "för stor" för att det ska kunna ladda i normal hastighet...?

Iaf så tycker jag temat är snyggt:)

Svar: Tack så mycket, Emelie <3 Dock kommer jag inte ändra hedern eftersom jag inte längre har photoshop och det tar ändå så lång tid :) Hm förhoppningsvis är det ditt internets om segar bara :)
Melanie

2013-11-18 @ 20:57:49
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Hur gjorde du för att få den genomskinliga bakgrunden?
Jag använde mig av en kod i stilmallen innan men den är inte kompatibel med Chrome och därför kapades bloggen, så nu har min blogg tappat charmen. Kritvit och ful och jag vill ha det där genomskinliga så mina aliens syns igenom. Men det går inte på g av Chrome, men din kodning funkar.

Svar: Jag sökte ett bra tag efter ett sätt att få till det, hade testat allt från egna photoshop-bakgrunder till färdiga koder. Men så fann jag en bakgrund från Tescho. Koden ser ut så här: background:url(http://tescho.se/wp-content/uploads/2009/11/transparent.png). Jag har den i stilmallen i wrapper-kategorin. :)
Melanie

2013-11-19 @ 19:50:38
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: