Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Han är väldigt generös Micke. Jag fick en film i födelsedagspresent av honom för nått år sedan som gjorde mig lika paff, så nu skickar vi födelsedagspresenter till varandra varje år.
Dock kan jag aldrig hålla koll på vilka filmer han inte har eftersom det är många, så jag ber honom skriva en önskelista var gång =)

Svar: Ja verkligen gulligt av honom :) Men det är en liten rolig grej att göra, skicka presenter till varandra ^^ Har ni någon gång träffats? :) haha jag klandrar dig inte för att du inte minns alla hans filmer - han har ju jättemånga! för tillfället är nog han min förebild gällande filmsamling xD
Melanie

2013-11-06 @ 17:34:56
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Nä, vi bor på varsin sida av landet, han uppe i toppen och jag nere i botten.
Hans samling är gigantisk, tror nästan den är en av de största i Sverige.

Svar: Måste ha tagit evigheter att ha samlat ihop dem ( eller så är han riktigt rik och köpte alla på en gång ;) ). Själv är jag bara uppe i ungefär 300 stycken, men du har ju även du riktigt många.
Melanie

2013-11-06 @ 18:07:11
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Micke

Jag ville överraska dig, hoppas du gillar filmen!

Jag brukar skicka filmer till Lina när hon fyller år och till jul. Hon listar ju alla sina filmer varje månad på hennes blogg, då kan jag kolla där så att jag inte köper en film som hon redan har. Tyvärr så har jag inte träffat henne, hon bor så långt bort.

Jag och min polare Mattias brukar köpa filmer åt varann två gånger per år, födelsedagar och jul. För att vi inte ska köpa en film som den andra redan har, så skickar vi filmlistor till varann några veckor före, där vi skriver filmer som vi skulle vilja ha.

Vi började med detta på 90-talet, då var det VHS som gällde. Senare gick vi över till DVD, och nu är det Blu-Ray som gäller.

Svar: Verkligen supergulligt <3
Det är alltid roligt att hitta någon med samma intresse, även om man inte kan träffas personligen, tycker jag ^^ Själv känner jag nog ingen personligen som har samma filmintresse som jag själv :P
Melanie

2013-11-06 @ 20:30:57
URL: http://mickemovie.bloggagratis.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: