Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Ska bara säga att Discshop.se har fri frakt när man handlar över 600 kr. Bra att veta när man gör storbeställningar =) Se bara till att ta samleverans, annars blir det en fraktkostnad för varje paket.

Svar: Tack för tipset <3 Det hade ju cdon också men de var idiotiska nog att byta bort det mot att man får en rabattkod på utomhussaker - vilket suger! :P
Melanie

2013-11-06 @ 14:46:19
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Jo, de gjorde ju det och det retar ihjäl mig. Man kan ju köpa nått premium skit så man får gratis frakt vid köp över 150 kr och förtur till kundtjänst vilket jag tycker är dumt. Betala för kundtjänst... Det ska gå i tur och ordning och inget annat.

Svar: Har för mig att det till och med är 200:- det kostar (för ett år) och att man måste använda rabattkod. Avskyr deras rabattkoder! Det gäller ju för nästan allt, och det går inte kombinera - inte ens med erbjudanden som ex 2 för 99. Jag brukar få radera rabattkoder på 30% osv för att de inte fungerar i erbjudanden som 2 för 299 och liknande. blä blä blä!
Melanie

2013-11-06 @ 17:27:39
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Micke

The Walking Dead är riktigt bra! Jag har säsong 1-3 på DVD och håller nu på att se säsong 4.

Fokuset ligger inte på zombies och skräck, utan man får lära känna alla personer, mycket karaktärsutveckling. Om det är någon som tvivlar på om den är sevärd p.g.a. zombies, så ge serien en chans, för det här är bland det bästa som har producerats när det gäller nya TV-serier. Rekommenderas varmt!

Svar: Låter riktigt lovande! Ser verkligen fram emot att börja se serien och håller tummarna för att jag gillar den lika mycket som dig. Tycker karaktärsutvecklingar är väldigt viktigt för serier, så det låter väldigt bra att den fokuserar på sådant :) Du får berätta hur säsong 4 är sedan ^^
Melanie

2013-11-07 @ 10:24:41
URL: http://mickemovie.bloggagratis.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: