Postat av: Micke

Jag gillar inte heller när de börjar med digipacks och sen byter till vanliga DVD-fodral några säsonger senare. Jag har Ghost Whisperer på DVD och säsong 1-4 är digipacks och säsong 5 är ett DVD-fodral. Jag stör mig på såna saker.

Svar: Äntligen någon som förstår! ;) Haha det är ju egentligen en liten sak men jag stör mig så extremt mycket på sådant! Det ser helt fel ut i filmhyllan, ungefär som om de har gjort en "the movie" till serien eller något. Lider med dig och din Ghost Whisperer :P
Melanie

2013-10-16 @ 01:03:51
URL: http://mickemovie.bloggagratis.se
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Du fick iallafall din box en dag för tidigt, jag fick inte ens min på releasen trots att jag bokade innan sommaren. Vad jag däremot fick kl 17:00 var att paketet nu var inlämnat till posten, vilket det skulle ha varit senast i måndags då det skickar som ekonomibrev och tar en extra dag att komma fram.

Svar: Haha ja, alltid tänka positivt ^^ Men varifrån beställde du? :P Själv beställde jag från Cdon. Trist att det krånglar för dig.
Melanie

2013-10-16 @ 18:29:03
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

SV: Discshop och på den senaste tiden så har de klantat sig rejält med leveransen. Man få vara glad om man får filmerna i den veckan då de faktiskt släpps, plus att de har missat att skicka iväg filmer som har varit slut i lager när man beställde dom och när de väl har kommit in igen så har de missat att skicka iväg dom. 3 gånger på 1½ månad har det hänt och de börjar bli tröttsamt.

Svar: Det förstår jag verkligen. Själv har jag aldrig beställt därifrån xD
Melanie

2013-10-16 @ 19:39:15
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

SV: Jag beställer till största dels av Discshop då de har varit änglar i många år, men nu börjar jag tröttna. Visserligen är det oftast posten som ställer till det men just i visa fall så är det DS själva.
Cdon verkar däremot antagligen ha en robot som svarar på ens mejl när det blir det fel, vilket det ofta blir när jag handlar utav dom. Jag får alltid ett standard svar och jag tror inte ens de läser innehåller i mejlet, för man få alltid skicka så där 3 mejl innan de blir rätt. Men Cdon har bättrat sig med leveranstiden. Handlar man av dom så får man nästan alltid filmerna dagen innan releasen och det är så jag vill ha det =)

BTW. Jag stör mig också något enormt på att de har ändrat förpackning på NCIS. Det ser ju inte riktigt klokt ut i filmhyllan nu. Förra säsongen var lika dan och då fick jag spader.

Svar: Precis! Annars skulle jag vilja ha en kompensation, för vad är poängen med att förhandsboka utan att få den innan? =) Ja det är hemskt! Min filmhylla är helmuppad nu :( Fick tårar i ögonen när jag såg den nioende säsongen :P
Melanie

2013-10-17 @ 20:37:10
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: