Postat av: Micke

Jag har inte läst någon e-bok, men jag föredrar fysiska exemplar.

Samma sak med filmer. Jag föredrar att ha en fysisk kopia på VHS, DVD eller BD, att ha filmen digitalt på en hårddisk är inte alls samma sak.

Svar: Förstår definitivt känslan och håller med. Om jag ska uppskatta någon bok/film fullt ut så måste jag kunna hålla i den, se omslaget o.s.v. Det är helt enkelt inte samma sak att ha det digitalt, och jag brukar inte tycka lika mycket om boken/filmen då. :P
Melanie

2014-02-10 @ 21:14:06
URL: http://mickemovie.bloggagratis.se/
Postat av: Laiala Söderberg

Mycket har jag läst! Men aldrig en så bra och öppenhjärtlig dokumentär som den här!!! Dessutom är den svensk!
DEPORTERINGEN av Lilian Ejdelen

2014-03-15 @ 08:17:28

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: