Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Jag hade aldrig accepterat det utan krävt en ny. Det gäller bara att bli superbitchen i affären som skriker och gapar. Det gäller bara att lägga fram orden rätt så att övriga kunder tappa förtroende för affären och går. Då kommer de säga: "du får en ny". DEt har jag testat och nu får jag alltid en ny sak när jag kommer in med något som är trasigt hos t.ex Audio Video.

Svar: Haha det är riktigt modigt och starkt av dig, men själv är jag lite mer tillbakadragen så jag skulle aldrig vågat det hehe... :) Men fungerar den inte som den ska nu när den kommer tillbaka den 19:de, då får de se min onda sida ;)
Melanie

2014-02-05 @ 20:46:45
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Det är det de vet, att folk i regel inte vågar få ett spykutbrott. Men när det väl händer så är de inte så stöddiga längre =) Visst, man får sig en stämpel som den där mardrömskunden som ingen vill hjälpa, men så länge de säljer hela saker så är jag som en dröm =)

2014-02-06 @ 20:20:59
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: