Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Jag har säkert frågat detta innan, men skickar du länkar med recensionerna till Universal - Sony? Och vart skickar du dom i såna fall? Jag har liksom ingen kontakt med varken Christine eller Sarah längre utan det är nån hos Unisphe.

Svar: Jag skickar fortfarande recensionslänkarna till Christine men har helt tappat kontakten med henne - hon svarar aldrig och jag har ingen annan där som jag pratar med. Så det är inte bara du. :)
Melanie

2014-07-16 @ 14:26:09
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Bara jag igen. Fick med de filmerna idag, eller nästan. Fick The Age of Innocence istället för Gimme Shelter, en film som jag definitivt kommer köpa men jag väntar på din recension =) Du är lite snabbare än mig. Jag har så många förinställda inlägg så även om jag såg klart vissa filmer för två veckor sedan så ploppar de upp först nu och nästa vecka.

Svar: Åå den filmen vill jag se :) Haha, jag känner igen mig. Fast jag ställer inte in inlägg veckor i förväg, utan oftast några dagar, max 1 vecka. :) Kul att du väntar på min recension. :D
Melanie

2014-07-16 @ 14:34:23
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: