Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Jag hatar att bara hoppa in i en historia så jag gjorde en fuling och bad om att få boxen med alla filmerna om Jack Ryan, så nu har jag lite att göra.
Dock kostade detta mig lite. En av filmerna i boxen var sprucken och eftersom jag fick dom kände jag inte för att gnälla och få en ny, så jag köpte om just den filmen själv. 68 kr är inte mycket att hänga upp sig på när man fick resterande.

Svar: Haha, det roliga är att jag faktiskt också efterfrågade boxen, så jag blev lite förvånad när jag fick denna ;)
Naw, vad synd! Jag håller med om att det var en bra idé att köpa den istället för att be om en ny - alltid bra att vara på säkra sidan!
Melanie

2014-06-01 @ 11:51:51
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Det värsta är bara att den enda filmen jag egentligen vill se är den nyaste, men som sagt. Ska jag se en så vill jag se alla och då få man bara gilla läget.

Svar: Jag såg filmen igår (senaste alltså) och recenserade den (recension släpps 4 juni) men jag tyckte inte den var jättebra. Helt okej, visst, men hade trott att den var mycket bättre. :P Tror jag gav den 5,5 eller 6. :P
Melanie

2014-06-01 @ 17:06:08
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Då var det som jag fasade...

Svar: Men förhoppningsvis så gillar du den mer :)
Melanie

2014-06-01 @ 17:44:02
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: