Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Vem är det du har kontakt med hos Sony, för det funkar inte för mig och har aldrig gjort. De säger att jag står med på recex-listan men inte får jag några filmer om jag inte ber om det och jag tycker inte om att "tigga".

Svar: Tror det är samma som du har: Christine Platon :P Men av någon anledning har hon inte svarat på mina senaste 7 mejl, så hon kanske har slutat? Jag har aldrig bett om filmer från dem men hon svarar ju inte heller på mina mejl, vilket får mig att undra om hon finns kvar eller inte.
Hon berättade att det ibland kan ta några månader mellan utsläppen eftersom de inte skickar allt till alla :) Jag har fått vänta länge flera gånger, är du säker på att det inte är något sådant? :/ Jättesynd att det fungerar dåligt för dig :/ (Du har i alla fall Noble ;))
Melanie

2014-05-26 @ 22:50:26
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Jag har bara fått en film spontat och det var i början av året, sen har jag fått kanske 3 som jag bet om och även där blev det fel. Filmerna kom inte iväg och det märkte de först efter att jag skickat så där 6 mejl.
Men nått fel är det, för jag ska stå med på listan säger de men det gör jag inte.
Jo Noble har kvar iaf =)

Svar: Hm, det var underligt. Det förstår jag inte varför det blev så. Däremot tror jag att det hänt något med Christine, för hon svarar inte på något av mina meddelanden... :P Men jag minns inte ens varifrån jag fick mejladressen så jag kan ju inte direkt kolla om hon blivit ersatt! xD
Melanie

2014-05-27 @ 18:24:20
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and Tv Freak Like Me

Hon är kvar men hon har inte hand om utskicken längre om jag har förstårr det rätt. Det ska gå automatiskt, som det gör för dig men inte för mig. Så vart man ska vända sig är en obsvarad fråga.

Svar: Hm okej. Jag undrar då vem man ska skicka sina efterfrågningar och länkar till. :P
Melanie

2014-05-28 @ 02:21:35
URL: http://afreaklikeme.blogg.se%20/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: