Postat av: Amanda

Har du läst boken? Den är mycket mer "brittisk", men charmig och rolig, rekommenderas!

Svar: Det har jag faktiskt inte, men jag är riktigt sugen. :)
Melanie

2014-11-14 @ 10:09:40
URL: http://bokpandan.blogspot.se
Postat av: Towe

Nu glömde du att kommentera "Gammelmor". Haha, vilken härlig karaktär! "Åh, vilken fin eld!" Så klockren kommentar!
Nå Calcifer! Jag tycker om Calcifer, så söt!

Svar: Usch, gammelmor.... njöö.
Melanie

2014-11-17 @ 16:01:52
Postat av: Towe

Du gav den ett högre betyg än du först sa till mig förresten - ångrade du dig?

Svar: Japp, så blir det ibland :)
Melanie

2014-11-17 @ 16:02:37
Postat av: MLI

Hej!
Glad att du gillade den, det gjorde jag oxå;) (o bra att du inte dissar Ghibli totalt som jag nästan trodde du skulle göra i början;))

När börjar du jobbet? Är du lugnare nu? O hur är det annars?:)
Om du hör från Towe/lisa hälsa från mig (det var länge sen jag pratade med dem :/)
Ha det bra!

2014-11-18 @ 09:22:20

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: