Då var det dags för en månadssammanfattning igen! Det har varit en rätt bra månad på både läs- och filmfronten och jag har fått uppleva en hel del nya härligheter inom seriens värld.
Som vanligt gör jag en sammanfattning över de recensioner jag publicerat under månaden och jag listar även hyllans tillskott. Det är bara att klicka på bildlänkarna för att komma till recensionerna. Bildlänkarna står i betygsordning, och som alltid finns alla mina recensioner att hitta i menyn.
----------
Publicerade bokrecensioner (6 stycken):
----------
Publicerade filmrecensioner (10 stycken):
----------
Publicerade serierecensioner (10 stycken):
----------
Nytt i bokhyllan (7 stycken):
Ruinerna av Scott Smith.
Champion av Marie Lu - recex.
Världens Viktigaste Kyss av David Levithan - recex.
Jag, En av David Levithan - recex.
Sveket av Ursula Poznanski - recex.
Ryttarna av Mats Wahl - recex.
Krigarna av Mats Wahl - recex.
Nytt i filmhyllan (15 stycken):
The Ruins.
X-Men: Days of Future Past - recex.
X-Men.
X-Men 2.
X-Men: The Last Stand.
X-men Origins: Wolverine.
X-Men: First Class.
The Wolverine.
Herr Peabody & Sherman - recex.
Min Granne Totoro.
Spirited Away.
Det Levande Slottet.
Lånaren Arrietty.
Draktränaren 2 - recex.
Förr Eller Senare Exploderar Jag - recex.
Nytt i seriehyllan (4 stycken):
Nashville säsong 2.
Glee säsong 4.
The Big Bang Theory säsong 7.
Fargo säsong 1 - recex.
----------