Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Asså jag fattar inte hur du hinner avbeta så många serier på en och samma månad. Jag har problem med att hinna med mina få filmer =)

Svar: Haha! Du recenserar ju betydligt fler filmer än mig så det blir ju typ plus minus noll. :)
Melanie

2014-11-01 @ 23:50:59
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Förra månaden ja =) Jag har liksom haft typ 40 påbörjade recensioner som jag inte har skrivit klart fören nu därav alla recensioner den senaste tiden. Men snart blir det mer så där varannan, var tredje dag recensioner igen =)

Svar: Tror ändå att det går på ett ut. Jag ser rätt få filmer. :) Serier ser jag både till frukost, lunch och efter kvällsmaten - jag är ju arbetslös. :) Filmer tar så lång tid på en gång och det brukar jag inte hinna.
Melanie

2014-11-02 @ 14:58:10
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: