Postat av: Towe

Haha! Men man kan ju inte se allt..

Svar: Nej definitivt inte, men TWD är ett måste! :D
Melanie

2014-09-02 @ 16:30:06
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Jag väntar på att serien ska läggas ner så jag kan köpa den i en megabox =)
Är dock lite tveksam, zombier är ju inte riktigt min grej....

Svar: TWD är en av de få serierna som jag hoppas håller ut riktigt, riktigt länge. :)Så tänkte jag med, hörru! Jag har inte gillat en enda zombiefilm eller serie innan så jag var inte särskilt taggad. Jag köpte de två första säsongerna mest pga grupptryck ;) Och första säsongen var sådär. Sedan tvingade jag mig att se den andra och nu... en av de bästa serierna jag någonsin sett! Ge den en chans, Lina! :)
Melanie

2014-09-02 @ 16:32:21
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

När den blir nedlagd ja, inte innan. Lägger inte pengar på lösa säsongsboxar, förutom NCIS och när man får ett rec.ex, det blir nämligen dubbelt så dyrt att köpa dom säsong för säsong.
Stargate SG-1 skulle tex ha gått till ca 5000 kr, med filmerna, om jag köpt säsongsboxarna var för sig när dom kom ut, jag gav 1995 för hela serien och filmerna. Det rör sig om 1000 lappar med andra ord plus att megaboxen alltid är mycket snyggare =)

Svar: Jovars, men du kommer få vänta i evigheter eftersom serien kommer att bli 12 säsonger lång. :)
Melanie

2014-09-02 @ 16:44:12
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Nicklas Astfors

Jag har precis kollat klart på den första säsongen (den oerhört långa) och sitter som fastnaglad för den andra. Dock på Viaplay så jag får vänta ett tag på säsong 3 och 4 :/

Svar: Köp dem istället! Då får du se dem diiiiirekt! ;)
Melanie

2014-09-02 @ 17:10:30
URL: http://mrfilm.se
Postat av: SERIESNACK.SE

Håller med dig om att TWD är en extremt bra serie. Otroligt bra välgjord. :)

Svar: Agreed! :)
Melanie

2014-09-02 @ 17:25:53
URL: http://seriesnack.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: