Postat av: Micke

Otroligt generöst att skicka SOA-boxen till dig!

Svar: Verkligen!
Melanie

2014-09-24 @ 18:01:48
URL: http://mickemovie.bloggagratis.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Wow! Det va inte illa. Jag tror jag ska säga till vår kontakt att jag inte vill ha serier, för jag hade dött om jag hade fått bara en säsongsbox. Känner att tiden inte räcker till för att beta av serier i den snabba takten som du gör =)

Svar: Jag förstår hur du resonerar. :) Det tar ju rätt mycket längre tid att se en serie än en film. Men själv älskar jag serier mer än filmer så jag tackar och tar emot. xD Däremot är det som sagt lite stressigt att få ex. 24: live another day när man inte har de tidigare, men jaja, det är sådant man får ta. Antar att det löser sig. :)
Melanie

2014-09-24 @ 18:21:48
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

SV: Jag föredrar faktiskt serier framför film men då vill jag se dom i min takt vilket kan vara allt från några dagar till år. Och jag måste verkligen känna för att se den om det ska funka. Filmer däremot är lättare, vare sig man verkligen vill se den eller ej. Det är en kort underhållning (eller plåga) så det är inga problem =)

Svar: Jag förstår hur du tänker. :) Men själv känner jag faktiskt att serier är lättare, just för att avsnitten är 30-60 minuter. För en film behöver man sitta +- 2 timmar i sträck och det har jag oftast inte tid med. :) Men det är kul att vi känner lite olika så att vi inte skriver recensioner på samma saker hela tiden. :D
Melanie

2014-09-26 @ 02:45:32
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: