Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

Åh, har hatkärlek till den serien, mest hat dock. De två första säsongerna är rätt bra men sedan är den ... Hemsk. Men har du tur så gillar du den :)

Svar: Vad synd att det är så! Varför är det så att du ogillar den så starkt? :/
Melanie

2015-02-19 @ 13:53:40
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Elvira

Jaa, visst ser den ytlig ut!? Men jag älskar den faktiskt. För enligt mig är den inte alls särskilt ytlig! Men nåja, världens mästerverk är de nog inte heller ... men jag tycker om den heeemsk mycket. Hoppas du gillar! :)

Svar: Härligt! Nu ser jag ännu mer fram emot att se den! Är den i stil med DH och PLL? :)
Melanie

2015-02-19 @ 14:29:18
URL: http://mylifestylebyelvira.blogspot.com
Postat av: Elvira

Har inte sett DH så det vet jag inte, men PLL så kan man nog säga att den liknar till viss del. Tycker dock bättre om GG haha ;D men har inte sett lika mycket av PLL så kanske jag skulle tycka ännu mer om det om jag verkligen kom in i det, liksom :P

Svar: Har du inte sett Desperate Housewives!? Det måste du göra; det är en av de bästa dramaserierna som någonsin gjorts! Första säsongen kanske tar ett tag att komma in i men vid säsong 2 är man fast! :)
Men det är ju jättebra att du gillar GG mer; tycker själv att PPL är bra men inte super. :)
Melanie

2015-02-19 @ 15:20:32
URL: http://mylifestylebyelvira.blogspot.com
Postat av: Elvira

Haha, jaja jag SKA se den - någon gång när jag inte har så mycket annat att se på ;D (fattar inte hur du hinner med så mycket o.O)

Svar: You better; I'm watching you. ;)Haha, nyckeln till hemligheten är variation. Många fokuserar att se alla säsonger av serier i rad. Jag har som regel att aldrig se två säsonger till samma serie på raken, utan jag byter mellan olika serier. En annan regel är också att de max 4 säsonger av samma serie på samma månad. ;) Jag prioriterar också (eller försöker rättare sagt...) redan påbörjade serier istället för att skaffa nya. Detta har dock inte fungerat så bra den senaste tiden. ;)
Melanie

2015-02-19 @ 15:30:02
URL: http://mylifestylebyelvira.blogspot.com
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: mestadels väldigt jobbiga karaktärer (men gillar de 3 Humphrey's & seranas bror) och så tycker jag den tappar det som faktiskt var bra i början.. och sedan att dem ofta är så pinsamt elaka mot varandra. Men gillade som sagt de två första säsongerna så den är väl inte helt värdo :)

Svar: Hmm, okej. Jag har också en tendens att ogilla serier pga karaktärerna.Håller tummarna!!
Melanie

2015-02-19 @ 15:33:10
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

måste bara säga att dh och pll är mer lika varandra än vad gg är lik någon av dem tycker jag.. Dem har ju det där småstads myset över sig samtidigt som man får följa något spännande. det var de som gjorde att jag började älska DH allafall.. sedan är ju karaktärerna alltid ett plus på kanten.

Svar: Aha okej. För jag har hört jämförelser mellan både DH, PLL, GG och SATC. Jag är ett riktigt stort fan av DH så letar febrilt efter något som erkänner serien nu när den är slut! :)
Melanie

2015-02-19 @ 15:42:02
URL: http://efji.blogg.se/
Postat av: Karin

Gossip Girl är rätt ytlig, den handlar liksom om rika ungdomar som blir körda till skolan av en chaufför. MEN det är lite charmen med den. Jag har alltid älskat Gossip Girl, sen den kom ut. Kan inte riktigt jämföra den med PLL förutom det är mycket drama som händer. Läser gärna vad du tycker om den sen! Säsong 1 och 2 är helt klart bäst. Sen går det lite nerför, till att gå rätt mycket nerför, tyvärr. Men de avslutar den väldigt bra! Det är samma skapare som till OC, så kanske kan jämföra dem mer. Ett tips, läs inte böckerna. Supertråkiga om du frågar mig.

Svar: Ser mycket fram emot att se vad det är för något. Oftast hör jag folk som antingen älskar eller hatar den, så jag hoppas att jag ställer mig till de förstnämnda. :)
Melanie

2015-02-19 @ 21:25:54
URL: http://karinsuniversum.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: