Postat av: Elvira

Just nu håller jag på med en omläsning av Harry Potter och den flammande bägaren och känner mig lite "skyldig" eftersom jag egentligen har ... okej jag har tappat räkningen kanske 20? ... en massa olästa rec-ex som BORDE gå före. Men nu behöver jag faktiskt Harry Potter i mitt liv, så det får vara så. Hoppas iallafall att Den unga eliten ska råka komma hem till mig typ imorgon eftersom jag längtar efter den som en tok ...
Och du, man får faktiskt läsa något egenvalt trots att man har olästa rec-ex, du är nog int den enda ;D

Svar: Åå vad härligt att läsa om HP! Det har jag inte gjort på många, många år. :)
Jo jag vet att man FÅR göra det men jag känner mig för skyldig när de ändå ger mig så pass många gratisexemplar... :P Jag tänker hela tiden att jag "bara ska ta mig igenom dessa 20 stycken och sen får jag läsa vad jag vill", men för varje bok jag läser ut så får jag 3 nya, så det blir en ond cirkel. ;)
Melanie

2015-03-09 @ 20:13:28
URL: http://mylifestylebyelvira.blogspot.com

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: