Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Så du fick inte heller Wild och Birdman, för jag har för mig att du också bad om dom två.
Jag fick Project Almanac och Kingsman, två av fyra som jag bett om =)

Svar: Jag fick dem idag. :D
Melanie

2015-05-28 @ 17:25:52
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Jag med, så jag känner panikpressen komma över mig. Jag vill nämligen få upp recensionerna innan filmer släpps, vilket jag också tror att bolagen vill, men eftersom vi fick dom så sent så kommer det skita sig big time med Birdman. Jag har precis kommit hem, hinner inte se filmen nu och inte imorgon då jag ska ha folk här hela dan, på söndag lär jag ha bakfyllan från helvetet och på måndag ska jag jobba. Så när jag ska hinna se den filmen och skriva recensionen är ett mysterium. Lär inte ens hinna se Wild i tid. Det är för mycket på schemat nu, plus viktiga filmer på bio =)

Svar: Om det får dig att känna dig bättre så kommer mina recensioner definitivt inte släppas i tid. Den första publiceras den 7e och sedan kommer de andra dagarna efter. :P
Melanie

2015-05-30 @ 00:00:25
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: