Postat av: Lina - The Movie Freak

Men vad säger du?!?! Syns Alicia knappt till? Och hon är anledningen till att jag vill se filmen men nu när jag antagligen kommer få skaffa den på egen hand så väntar jag tills den går ner i pris...

Svar: Yes, indeed. Alicia Vikander är med i maximalt 3 minuter, antagligen mindre. Så om hon är anledningen till att du vill se filmen så behöver du skaffa dig en annan anledning. ;)
Melanie

2016-03-17 @ 04:21:38
URL: http://themoviefreak.se
Postat av: Lina - The Movie Freak

SV: Usch vad deppig jag blev nu.. Jag tycker ju inte ens om Bradley Cooper som har huvudrollen.. och de andra som är med i filmen kan jag inte bry mig om även om jag försöker... Så typiskt Sverige att få det att låta som att Alica har en megaroll bara för hon är svensk och med en en Amerikans film.. och så blinkar hon bara förbi.. blä på det.

Svar: Ja, var du inställd på att få se Vikander så förstår jag att du blir besviken. :/
Melanie

2016-03-17 @ 22:44:09
URL: http://themoviefreak.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: