Postat av: Pappan

American Crime Story är jag väldigt sugen på då jag alltid gillat Cuba, det är kul att han är tillbaka med en bra rollprestation som han dessutom kan vinna en Emmy för inatt.

Svar: Ja, jag hoppas verkligen att den håller måttet! Men ribban har satts högt av systerserien American Horror Story. :)
Melanie

2016-09-18 @ 17:24:23
URL: http://pappaalskarfilm.blogg.se/
Postat av: Pappan

Den har jag tyvärr inte riktigt påbörjat än. Frugan köpte säsong 1, men vi kom inte längre än till 8-9:e avsnittet, gjorde en paus av någon anledning och återvände aldrig. Är det värt att ge den en chans till, blir senare säsonger bättre? Första började bra men tappade mycket tyckte vi efter några avsnitt.

Svar: Jag var inte heller särskilt exalterad över den första säsongen, men tyckte mycket om Freak Show (säsong 4). Eftersom säsongerna är fristående kan du enkelt hoppa över de som låter mindre intressanta, och exempelvis gå till den fjärde säsongen direkt, vilket är min rekommendation. :)
Melanie

2016-09-18 @ 18:57:14
URL: http://pappaalskarfilm.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: