Postat av: carola

får du aldrig några filmer från nordisk film och sf film?

Svar: Jag fick utskick från Nordisk film förut, men det blev för dyrt för dem att skicka recex till bloggare.
Melanie

2017-03-17 @ 18:03:54
Postat av: linda

får du från sf studio filmer?

Svar: Nej, det får jag inte. Du kan se vilka jag får recex av här: http://iheartfantasy.blogg.se/2013/september/iheartfantasy-i-samarbete-med.html
Melanie

2017-03-17 @ 18:41:11
Postat av: carola

men det står ju att du har samarbete med nordisk film?

Svar: Som jag skrev tidigare fick jag recensionsexemplar av Nordisk film tidigare. Men det är väldigt dyrt för filmbolag att skicka ut gratisex, och därför bestämde de sig för att dra in på den kostnaden. Istället skickar de nuförtiden ut inbjudningar för pressvisningar och liknande.
Melanie

2017-03-18 @ 13:53:25

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: