Postat av: Lisa

Jag skulle säga att marinblå passar min personlighet, en lugn färg förknippad med havet :D jag skulle vilja vinna filmen på Blu-ray :)

Svar: Lycka till!
Melanie

2017-03-03 @ 16:54:38
Postat av: Anonym

Jag skulle säga att orange passar då jag är färgstark personlighet :)

Svar: Hej! För att vara med i tävlingen behöver du också berätta om du vill vinna filmen på bluray eller DVD. :)
Melanie

2017-03-03 @ 17:40:12
URL: http://livinginfictionalworlds.blogg.se
Postat av: Olivia

Gul motsvarar jag. Jag är sprallig och en väldigt glad person. Jag försöker alltid att att liva upp ett rum. Man kan säga att jag kommer med solsken :) Jag skulle vilja vinna på DVD. Kram!

Svar: Lycka till!
Melanie

2017-03-03 @ 17:49:49
URL: http://missolliexoxo.devote.se
Postat av: Ida

Jag skulle säga att min färg är gul. Har en positiv livssyn, är flexibel, nyfiken och lösningsorienterad. Tankar positiv energi från möten mm ❤❤❤

Jag vill gärna ha filmen på blu-ray

Svar: Lycka till!
Melanie

2017-03-03 @ 20:34:11
Postat av: Madeleine Eklund

Min färg är såklart ljusgrön. Har alltid sett mig som en lugn person som tycker om att slappna av och må bra varje dag. Men har såklart äventyrlig sida då jag älskar att resa och se och göra nya saker. Stress är stort nej i mitt liv och försöker njuta av saker och ting i mitt eget takt :)

Om jag skulle vinna så vill jag gärna ha filmen i blu-ray :)

Svar: Lycka till!
Melanie

2017-03-04 @ 03:02:14
URL: http://maddesbokhylla.blogg.se
Postat av: Lena

Hej, det blev något fel när jag skrev på mobilen så meddelandet skickades iväg alldeles för tidigt. Men tillägger då nu att det skulle vara på DVD då om jag vinner :D Förlåt för att jag strular till det, :P

Svar: Inga problem alls! Lycka till! :)
Melanie

2017-03-04 @ 10:41:50
URL: http://livinginfictionalworlds.blogg.se
Postat av: Petra

Om jag ska vara helt ärlig så är nog röd min färg. Jag är ganska känslofull och har inga större problem med att agera på dessa känslor.. Jag önskar att jag vore en lite lugnare färg dock.. :P
Om jag vinner vill jag gärna ha filmen på dvd.

Svar: Lycka till!
Melanie

2017-03-04 @ 10:43:37
URL: http://petrasbokblogg.blogspot.se/
Postat av: Conny

Ja..säg det..Hmm.. vilken färg motsvara mig??
Ja dags för mig att svamla till nått då som man är bra på 😄

Skulle vilja välja Lila eller Svart fast om det stämmer har jag absolut ingen aning om då jag aldrig tänkt i dessa banor förut. Så hur är jag som person då - Snäll, lung, positiv, givmild, omtänksam, tystlåten men även lite lite pratsam med rätt personer, inte direkt så social av mig men kan vara, annorlunda - ja jag skiljer mig faktiskt flera sätt från många om jag får säga det själv.
Färgen Svart kanske passar mer in på någon med en mer mörk, dyster & negativ personlighet och jag ligger väl rätt så långt ifrån den sidan 😉 men jag säger helt enkelt SVART ändå (med ett litet inslag av LILA) 😏

Blir det vinst så Tackar jag JA till DVD 📀

Svar: Lycka till!
Melanie

2017-03-07 @ 19:10:53

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: