Postat av: sofia

undra bara hur lina kan vinna en film när hon redan har den och har sätt den på sin blogg?

Svar: Lina kunde vinna av den enkla anledningen att hon deltog enligt reglerna och att det är fullständigt irrelevant huruvida tävlingsdeltagarna har sett filmen tidigare eller inte. Själv undrar jag hur du kan förutsätta att jag ska ha koll på vilka filmer alla deltagare äger/har sett, samt varför det skulle influera vilket resultat som lottningen ger?
Melanie

2017-03-27 @ 15:02:00
Postat av: Conny

Grattis till Vinnarna

2017-03-27 @ 16:32:52
Postat av: Lina - The Movie Freak

Woho! Tack och grattis till mig och övriga vinnare.

Och till Sofia: Jag må äga filmen, men i detta fall tävlade jag för att få chansen att vinna boken eller muggarna. Jag har samma rätt att delta som alla andra så länge jag följer reglerna, och om jag har filmen sedan tidigare spelar ingen roll. Precis som de andra deltagarna ville jag verkligen ha vinsten, och nu hade jag tur att lotten landade på mig.

Svar: Grattis till dig, Lina!
Melanie

2017-03-27 @ 17:39:55
URL: http://www.themoviefreak.se
Postat av: Lena

Vad kul brukar aldrig vinna något. Tack för en superkul tävling! :) grattis till alla vinnare :)

Svar: Stort grattis till dig, Lena! Roligt att du tyckte om tävlingen! :)
Melanie

2017-03-27 @ 20:05:25
URL: http://livinginfictionalworlds.blogg.se
Postat av: Petra

Tack för en superb tävling, jag är så glad att jag vann! ;) Grattis till Lena & Lina med. :)

Svar: Jätteroligt att göra dig så glad! Hoppas verkligen att du kommer att tycka om filmen och boken. Stort grattis igen! :)
Melanie

2017-03-28 @ 09:06:54
URL: http://petrasbokblogg.blogspot.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: