Postat av: Alva

Vad kul att året gått så bra för dig!

Svar: Tack, Alva!
Melanie

2018-12-22 @ 23:42:29
URL: http://varstagrymmaboken.blogg.se/
Postat av: Lena

Kul att 2018 varit så bra för dig då den varit raka motsatsen för mig haha. Den där köpa knappen kan vara farlig du. Var själv inne för att köpa en ram till en julklapp och så var det en nyöppnad stadsmissionen där med en bok//film/skivorna vrå. Livsfarligt! Men vi skyller väl på att det är välgörenhet så då borde det vara okej eller hur? Haha

Om du inte läst den kan jag rekommendera Autoboyography av Christina Lauren. En av de bästa böckerna jag läste under 2018!

Svar: Vad tråkigt att året inte har varit bra för dig. Men då kan det bara bli bättre 2019, får vi hoppas!
Hahahh ja, precis. Heeeeelt okej! ;)

Tack för tipset! Den kanske jag borde införskaffa mig! :D
Melanie

2018-12-23 @ 09:59:21
URL: http://nouw.com/myfictionalworlds

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: