2018. Vilket år det har varit! Jag har tagit kandidatexamen. Åkt till Grekland. Arbetat 442 timmar fördelat på två sommarjobb (fritidsledare och attraktionsförare). Gått på två konserter (Stjärnklart och Rolandz). Fått mitt första riktiga jobb (kommunikatör), med underbara kollegor. Arbetat fram en ny layout till bloggen. Och träffat mitt livs kärlek. Nu har jag dessutom blivit erbjuden fast tjänst inför nya året. Är det ens möjligt att 2019 kan slå detta? ♥
Anyhow. På bilden ovan är sådant som har anlänt de senaste veckorna. För visst måste man unna sig när livet går bra? Men låt oss börja med recexen. Njutafilms skickade animefilmen Mary och häxans blomma, medan Superhjältarna 2 kom från Disney och The meg, Fear the walking dead säsong 4, Westworld säsong 2 och Sharp objects anlände från Warner bros. Sen damp dessutom The darkest minds ner i brevlådan, från 20th Century Fox. Några böcker kom också, nämligen Vänner: I'll be there for you av Kelsey Miller från HarperCollins och Evenlyn Hugos sju äkta män av Taylor Jenkins Reid från LB förlag.
Sen hade jag förstås lite svårt att hålla mig ifrån den där köp-knappen. Men som sagt, när livet går bra ska man väl ta vara på det och belöna sig själv? Hur som helst så köpte jag sex stycken böcker: Everything I never told you av Celeste Ng, A study in Charlotte av Brittany Cavallaro, Neverworld wake av Marisha Pessl, Truly devious av Maureen Johnson, Every heart a doorway av Seanan McGuire samt First & then av Emma Mills.
Har du läst eller sett någon av dessa? Eller har du kanske ett förslag på vad jag borde ta del utav? Jag är tacksam för alla tips!