Postat av: Lena

Jag kunde inte heller låta bli när Disneyfilmerna var ett sådant bra pris på så köpte hem 5 st jag med haha. Åh Herkules är min all time favourite, kan citera den från början till slut.

Håller på att läsa Caraval just nu och det jag läst hittills är väldigt bra, kanske får skriva upp Legend på att läsa listan :)

Svar: Åh, vilka blev det för din del? Ja, Herkules är helt fantastisk!! Håller tummarna att du gillar resten av Caraval! :)
Melanie

2018-10-15 @ 08:01:52
URL: http://nouw.com/myfictionalworlds
Postat av: Lena

Passade på att köpa hem sådana Disney filmer som jag missat som barn. Blev: Svärdet i Stenen, Filmen om Nalle Puh, Fantasia, Ringaren i Notre Dame samt Lilo & Stitch. Ser fram emot att se dem så snart jag bara kan!

Svar: Åh! Det är många bra filmer! Speciellt Ringaren i Notre Dame!
Melanie

2018-10-17 @ 06:25:43
URL: http://nouw.com/myfictionalworlds

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: