Postat av: Jag igen

Hej! Det är jag igen- jag som undrade om 2-års jubileumet av dig blogg medförde någon slags tävling...Du förstår, jag är en tävlingsmänniska och för att vinna ofta ger jag allt och är med i många tävlingar (har inte vunnit någon än måste jag dock säga). Så därför undrar jag om du nu kmr anordna något liknande nu under sommarlovet (jag har läst om hur tufft du har det i skolan ju).
Kram

(ps grym header!)

Svar: Jag tror nog att jag kan anordna en tävling, men det krävs ju en del planerande och jag måste fundera på tävlingsregler o.s.v. ;)
Melanie

2013-07-22 @ 08:58:08
Postat av: Anonym

Hej!
Kom hem från jobbet nu och jag har inte tillgång till mobilen då. Men nu kan jag svara:)
Jag menade vad gör du". det blev lite fel"...:)

Svar: Jag förstod det ;)
Melanie

2013-07-22 @ 22:37:59

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: