Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Skit med. Denna filmen tänkte jag ju köpa men det lägger jag ner så länge och väntar tills den gå ner i pris och blir riktigt billig.

Svar: Rätt bra idé - för långsam och orealistisk för att vara bra. Men vem vet - du kanske skulle gilla den mer än mig? ;)
Melanie

2014-08-15 @ 16:58:18
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: mli

hej:)
Jo jag tkr det ger en bättre/snabbare överblick;) om det inte tar onödigt lång tid så tycker jag du ska behålla det:)
Ha det bra!

Svar: Bra, då har jag kvar det! :)
Melanie

2014-08-16 @ 20:32:04
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

SV: Jag våga inte chansa på att jag tycker om den, få bara en 1/3 av min lön denna månade och halva nästa månad, så nu försöker jag bara köpa filmer som jag verkligen vill se..

Svar: Förstår dig, bra tänkt. :)
Melanie

2014-08-16 @ 20:36:01
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: