Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Fasiken! Nu måste jag ju se den skiten med! Jag gillar ju som bekant inte den första filmen men den hade iaf något under den första halvan, sen blev den bara dum och fjantig. Men detta fjanteriet måste man ju bara se med egna ögon så filmen få bli ett framtida köp när den blir billig. Dessutom så äger jag den första och därför måste jag ha den med. Samlingen måste ju vara komplett... tyvärr.

Svar: Haha lider verkligen med dig! Har exakt samma beteende själv, och trots att jag själv tycker att det är konstigt att samlingen alltid måste vara komplett trots att det gäller dåliga filmer, så blir det ju ett beroende. ^^
Melanie

2014-03-13 @ 19:53:49
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: FrökenTV, bloggen om tv och film

hahha, ursäkta men "woman in black" ser ut som en jäkla komedi... Roligare än "mama" spöket.. Gillade inte ettan så skippar nog denna ;).

Svar: Haha definitivt, det gör du nog rätt i ;)
Melanie

2014-03-20 @ 01:34:28
URL: http://efji.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: