Postat av: Lina - The Movie Freak

Så det är inte bara jag som ser Twiligth i ny tolkning och sen kan även mitt binda boköga upptäcka att den är dåligt skriven.

Och jag håller med dig, den stödjer INTE misshandel för hon är med på notan och godkänner dom. Alla tycker vi om olika saker och bara för att detta skiljer sig från Svensson sex så är det inte misshandel, det är njutning för just dom två. Men undantag för nått litet stycke som de tog med i filmen också. Inte för att jag har läst mer än 76 men det räckte för mig, tråkigare språk få man ju leta efter.

Svar: Faktum är att 50 Shades började som fanfic av Twilight. :)
Haha, 76 sidor! Men Lina då...! ;)
Melanie

2015-11-10 @ 20:03:35
URL: http://themoviefreak.se/
Postat av: Lina - The Movie Freak

SV: Det va ju 0 % snusk under de sidorna så jag tröttnade. Och den va ju så tråkigt skriven =)

Svar: Såååå tålmodig. ;)
Melanie

2015-11-12 @ 07:55:38
URL: http://themoviefreak.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: