Postat av: Hanna

Jag tycker ofta att det är så att de filmer som fått riktigt bra kritik tycker jag personligen är hur tråkiga som helst...

Svar: Ja, visst är det ofta det är så? Skönt att höra att det finns fler med det problemet!
Melanie

2017-12-19 @ 07:49:34
URL: http://hannafialotta.blogg.se
Postat av: Lina - en förvirrad filmnörd

Du, eller vi är inte ensamma. Min pappa älskar verkligen krigsfilmer men detta var den sämsta skiten han ha sett. När jag sa att jag gav den 4 av 10 (på g av CGI och bild) så tyckte han det va för snällt. Han gav den 1 av 10.
Dessutom, det tog ca 10 min för planet som kraschade i vattnet att sjukna, vilket går mycket snabbare i vekligheten och en annan flög runt i luften och lyckades skjuta ner vad det nu än va trots att motorn varit död i evighet, vilket också är omöjligt. Så många fel och så dålig, så dålig. Ingen känsla alls.

Svar: Ja, jag förstår ärligt talat inte filmens popularitet...
Melanie

2017-12-19 @ 16:50:31
URL: http://www.TheMovieFreak.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: