Postat av: FnyM

Jag slukade den här när det begav sig, dvs första gången den kom ut på svenska, 2006. Men då gick jag också i gymnasiet. Men kom aldrig igenom fortsättningen...mitt intresse sinnade. har funderat på att läsa om, men mycket annat som kommit i vägen..

Svar: Det är lätt hänt. Och ens lässmak brukar också ändras med åren. Tveksamt om du skulle tycka om serien 13 år senare. :/
Melanie

2019-01-21 @ 13:54:29
Postat av: Boklunga

Låter som en bok helt i min smak, trots min ålder. :D haha Mentalt är jag kanske inte äldre än en 12-åring iofs. haha!

Svar: Hahah, aren't we all? Det är bara härligt med lite barnasinne kvar. ;)
Melanie

2019-01-24 @ 14:45:26
URL: http://www.boklunga.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: