Postat av: Anna - Boktycke

Svar:
Jaså? Vad jag har hört så ska inte förlaget ger ut den tredje boken i originaldesignen. Möjligen så har de ändrat sig eller så var mina källor inte pålitliga. Var har du sett bilden? Jag har letat och inte hittat. Det enda jag har hittat är ett ganska välgjort omslag gjort av en fan som en del tror är det riktiga omslaget.

2012-08-10 @ 18:18:42
URL: http://boktycke.se
Postat av: En tjej som är galen i din blogg (och vampyrer)

Tror du att dom kommer översätta dom tre böcker som bara finns på engelska? Läser nu första boken på svenska och det finns fem så länge. Tror du att dom kommer översätta?

Svar: Det finns bara 5 stycken på engelska också. The Winds of winter och A Dream of Spring som är de två sista, nummer 6 och 7, släppts 2015 respektive 2019 på engelska. Det kanske tar 3 - 12 månader extra att översätta dem, så beräkna att de svenska böckerna kommer ut 2016 och 2020. Men ja, jag är säker på att de kommer att översättas.
Melanie

2014-03-07 @ 19:47:57
Postat av: Anonym

Kolla in min blogg tack. Har skrivit om Game Of Thrones första boken..

2014-03-07 @ 20:14:27
URL: http://meandbooks.blogg.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: