Postat av: Jennifer

Shatter Me har jag läst och den är hur bra som helst! A Game Of Thrones har jag lånat hem från biblioteket men inte börjat läsa eftersom att den är så tjock ;) Glitch tycker jag låter bra och den står på min vill-ha lista också :)

Svar: Okej - Ja jag tycker att Shatter Me verkar riktigt bra, har fått så bra recensioner. Sååå tjock är väl inte Game of Thrones? Köpte den till min pappa och det tog han två dagar att läsa ut den =) Vill så gärna läsa den! Ska nog köpa en box med alla fem av böckerna när jag har råd =)Ja Glitch har både vackert omslag och verkar intressant =)
Mel

2012-08-20 @ 14:19:21
URL: http://aloveforbooks.blogg.se
Postat av: Jennifer

Sv: Nja, så tjock är den väl inte ;) men den är ändå över 800 sidor och det skulle nog ta ett tag för mig nu när skolan har börjat och det är så mycket plugg och dansträningar för mig ;)

Svar: Jo ursh för skolan. Går andra året på gymnasiet på Naturvetenskapsprogrammet och trots att vi gått i skolan och haft lektioner i två dagar bara så är stressen redan igång :(
Mel

2012-08-21 @ 22:08:28
URL: http://aloveforbooks.blogg.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: