Postat av: Sara

Sv: Hej, jag antar att de recensionsexemplarerna du har fått redan har getts ut och då brukar inte förlagen skicka med någon dead-line. Så därför hade jag läst ut den boken du läser nu innan.



Men när det gäller recensionsex så är det ett förtroende som byggs upp mellan bloggaren och förlaget. De vill självklart tjäna mer pengar på att ge dig en bok gratis än vad boken de ger dig kostar. Därför ska man aldrig be om böcker som man inte kommer att läsa. Jag har varit väldigt dålig det sistone på att verkligen läsa mina recensionsex och recensera dem och därför får jag inte längre alla de böckerna som jag ber om. Men jag har också kommit på att jag vill läsa för att JAG tycker det är roligt och nu vill jag endast läsa böcker som jag verkligen vill.



Då man mottar recensionsex blir det genast måsten, eftersom förlagen har gett dig böckerna i förtroende på att du ska sköta dig och recensera dem. Men du kan gott läsa ut din bok först :)



Hoppas jag kunde ge dig någon hjälp i alla fall :)

2012-05-09 @ 20:40:32
URL: http://iheartbooks.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Jo, vi är nästan färdiga med 2c också, vi ska bara göra det sista kapitlet efter sommaren men eftersom vi var tvugna att göra nationella provet för några veckor sedan, och våran lärare inte hade rättat färdig fören denna vecka så fick vi inte reda på våra betyg innan nu :)

2012-05-10 @ 20:10:10
URL: http://iheartbooks.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv: Jadu, jag har verkligen ingen aning om vad jag ska studera efter gymnasiet. Innan ville jag självklart hålla på med natur, kanske jobba inom läkemedel, men nu vet jag inte. Jag känner att jag vill göra något kreativt istället. Förutom att läsa har jag en stor passion för fotografering. Men som sagt har jag ingen aning. Jag tänker ta det lite som det kommer och se hur jag känner när det är dags :)

2012-05-10 @ 21:42:02
URL: http://iheartbooks.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: