Postat av: Tessans Bokblogg

Guuuud vad söt du är! Jättebra video! Du pratar jättetydligt och det var en massa bra böcker du visade. Blev jätteglad över att se dig ju! Har ändå följt din blogg ett bra tag! Ser fram emot book haul videon. Posta den ikväll eller något!!! Vill ju se mer!!! ;D

Svar: Haha vad glad jag blir! Gulligt av dig :D Tack tack tack!Personligen är jag lite kritisk kring videon (min röst och mitt face!!!!) men kul att andra uppskattar den.
Ja, jag kände att det var dags att visa sig efter all den här tiden i osynlighet haha xD
Book Haul videon publiseras imorgon 08.00 - bara för att hålla spänningen haha :D Däremot kanske jag lägger ut min recension av På Kudde Av Gräs idag =)
Melanie

2012-10-26 @ 16:13:36
URL: http://tessansbokblogg.blogg.se/
Postat av: Tessans Bokblogg

Nej men hallå, du är jättesöt och har gulligaste dialekten ever! Långt och fint hår också! Jag har kort svinto-hår och pratar skånska. Kom igen alltså, haha. Väntar spänt på din recension och video imorgon =)

Svar: Haha tack då =) Skånska är ju härligt! Haha. Vad roligt!!
Melanie

2012-10-26 @ 16:25:36
URL: http://tessansbokblogg.blogg.se/
Postat av: Tessans Bokblogg

Då får du se min bookshelf tour-video och avgöra själv alltså. Låter som om jag svalt diskmedel eller något. Uuuusch på skånska säger jag bara, haha. Nu ska jag sticka till SF-Bokhandeln här i Malmö. De delar ut gratis böcker om man säger "bok eller godis" och så kommer Nene Ormes och signerar. Hon måste signera mina böcker ju!!! Hörs senare. Ha en fin helg! =)

Svar: Nemen ååååå så lylligt! Nu vill jag oxå till Malmö för gratis böcker :) Vilken tur du har!! Du får oxå ha det bra!
Melanie

2012-10-26 @ 16:36:08
URL: http://tessansbokblogg.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: