Postat av: Jennifer

Vad roligt att du visar dina filmer! Är själv
Film och tv-serie beroende och har runt 1200 filmer hemma, ser fram emot del 2! :D

Svar: Vad kul att du tycker det! Tar gärna emot tips om vad jag mer kan göra här på bloggen. Efter att alla dessa "filmhylleinlägg" är över, vad skulle du vilja se/läsa om då förutom de vanliga recensionerna?Vad roligt att jag har en filmälskare som besöker bloggen! 1200 filmer är bra gjort! Själv har jag inte räknat, men eftersom det blev 17 bilder med en hel del på varje så är det några stycken (och de som visas är bara de som är här hemma hos min mamma, har ungefär lika många hos min pappa som jag inte kommer att visa). Men du har säkert fler än mig :)
Jättekul med dina kommentarer! :D
Del två kommer 10.00 imorgon, blir totalt 8 delar tror jag, publiserar ett varje dag klockan 10.00 =)
Mel

2012-09-04 @ 11:56:45
URL: http://aloveforbooks.blogg.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: