Postat av: Rebecka

Har precis beställt hem boken och väntar på att den ska trilla ner i brevlådan!

Svar: Härligt! Håller tummarna för att den kommer snart då!
Melanie

2013-04-27 @ 09:44:41
URL: http://minathoughts.blogspot.com
Postat av: Lena - Bookheaven

Kan bara instämma i allt du säger. Och den där sista sidan gjorde att jag bara. MEN NEJ VILL HA NÄSTA BOK NU! ska bli spännande att se vad som händer härnäst.

Tycker det är lite synd att Creed inte fick så jättemycket plats för gillade verkligen det komiska inslaget han förde med sig som verkligen piggade upp mitt i allt. Därför valde jag honom som favoritkaraktär men DeMalo är helt fantastisk och en sak jag kom att tänka på från första boken till den här: Det är inget som egentligen pekar på att han någonsin har varit en ond karaktär utan han, precis som Jack i denna boken, har varit lite mer i bakgrunden. Ska som sagt bli kul att läsa vad som händer i fortsättningen.

Svar: Vad roligt - jag känner detsamma! Synd att det alltid ska dröja så länge mellan böckerna! Längtar också till fortsättningen! =D
Melanie

2013-05-09 @ 11:44:45
URL: http://bookheaven.blogg.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: