Postat av: Rebecka

Jag har (tyvärr) inte läst böckerna än och vet inte vad som skulle passa bäst för att spegla innehållet. Men jag gillar nog det högra bäst!

Svar: Håller med dig! Jag har bara läst första boken men tycker ändå att båda dessa omslag skulle kunna passa =)
Melanie

2013-04-28 @ 09:16:07
URL: http://minathoughts.blogspot.com
Postat av: Amanda

Gillar bloggen (skitsnygg bakgrund!)
Jag noterade att bloggen snart fyller 2 år, kmr du göra något extra då? (typ arrangera en tävling?, du aldrig (någonsin) gjort det tidigare enligt din historik)

Svar: Tack så mycket, Amanda! =)Haha jag har inte bestämt mig ännu, men det finns en chans för det ja =) Nej, jag har inte gjort det förrut eftersom jag inte hade särskillt många läsare efter ett år, men det är annolunda nu så kanske det kanske ^^
Melanie

2013-04-28 @ 17:44:05

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: