Postat av: oliwija

Flickan från ovan är sjukt bra precis som Iron man och Daybreakers är helt ok en också. =)

Svar: Vad bra! Hoppas jag också tycker så!
Melanie

2013-08-14 @ 16:54:20
URL: http://oliwija.tumblr.com
Postat av: Anonym

Jag ser att du läser just nu en bok av Sarah Dessen- är den bra? Jag ska nämligen beställa från Adlibris i morgon och har länge funderat på just den boken. Jag läste idag ut Du glömde säga hej då som också Dessen har skrivit, och stormgillade den...

Svar: Hittills är den bra tycker jag, och jag tycker att den är mycket bättre än DU GLÖMDE SÄGA HEJ DÅ, så om du gillade den lär du älska MYCKET MER ÄN SÅ. Men hittills har jag bara läst 100 sidor så det är lite svårt att säga. =)
Melanie

2013-08-14 @ 20:58:53
Postat av: Anonym

Tack- då tar jag och beställer den oxå! P.s. Jättefin blogg:)Jag har fått många tips på böcker härifrån (har inte blivit besviken än)

Svar: Hoppas att du kommer att gilla den!P.S. Tack så jättemycket! Alltid roligt att bli uppskattad! <3
Melanie

2013-08-15 @ 12:33:21

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: