Postat av: Andrea

Var det verkligen någon som skrev så?? Gud vad elakt! Speciellt det där med att "varna andra". Vilken hemsk person...

Svar: <3
Melanie

2013-08-11 @ 17:02:09
Postat av: Susanna

Vadå snål? Du hade ju inte behövt anordna en tävling över huvud taget. Otacksam läsare som antagligen bara blev sur över att inte ha vunnit.

Svar: <3
Melanie

2013-08-11 @ 17:18:35
Postat av: Rebecca A

Ta inte åt dig, personen som skrev agerar ju väldigt omoget i detta. Jag säger som Susanna, du hade inte behövt hålla en tävling överhuvudtaget! Så strunta i henne, om hon inte vill läsa din blogg så slipper du i alla fall fler kommentarer från henne ;) och du har i alla fall dina andra läsare kvar som är tacksamma över att du har denna bloggen!

Svar: Tack för ditt stöd <3
Melanie

2013-08-11 @ 17:39:54
URL: http://booktwin.blogspot.se
Postat av: Maddie

Jag blir så arg på en del människor. Förstår att du blir ledsen skulle jag också ha blivit. Allt jag kan säga är att skit inne hen. Hen är bara avundsjuk över att inte ha vunnit, hen ska vara glad över att du ens har en tävling! Du kanske sparar böckerna till en annan tävling varför ska hon ens bry sig om det. Och när jag tänker efter är fraktpriserna äckligt dyra och det är ju inte så att du lever på din blogg så du bara kan slänga ut pengar på frakten till alla. Nej usch nu blev jag bara arg. Om du vill prata finns jag på facebook. Ta hand om dig! <3

Svar: Tack så jättemycket Maddie <3
Melanie

2013-08-11 @ 18:10:30
URL: http://maddie-bokblogg.blogspot.se
Postat av: Petra

Fy vilken vidrig person...ibland förstår jag mig inte på andra människor. Jag tycker att du gör ett jättebra jobb och jag gillar verkligen din blogg. Jag förstår att du blir ledsen, men tänk på att det finns så många andra som gillar dig. Sköt om dig! <3

Svar: Aw tack <3
Melanie

2013-08-11 @ 18:55:53
URL: http://petrasbokblogg.blogspot.se
Postat av: Sara

Haha, kan inte göra annat än att skratta åt denna människa. Kalla din blogg för skitblogg bara för att hen inte vann. Människor kan vara för giriga ibland. Jag hoppas att du inte ska ta till dig för din blogg är fantastisk och som bokbloggare vet jag hur mycket energi och själ som går in i bloggen. Hoppas du är tillbaka snart och skiter i vad denna sorgliga sak till människa skrev! <3

Svar: Tack, Sara, för stödet <3
Melanie

2013-08-11 @ 21:35:30
URL: http://iheartbooks.blogg.se
Postat av: Lina - A Film and TV Freak Like Me

Eftersom jag inte läser böcker så deltog jag inte i tävligen, men jag förstod iaf att det var en vinnare som skulle få välja en itav böckerna. Så den där människn saknar antagligen en hjärncel eller två så det är ingen mening att hänga upp sig på det.

Jag har med mottagit en del hårda ord då jag har sågat Batman filmern ner till fotknölarna, för eftersom jg tycker de är skit dåliga så är jag tydlgen både trög och har skitkonstig filmsmak. Det gäller att inte ta åt sig, för det är uppenbart att det är de som är tröga om någon.

Svar: Aw tack för stödet <3
Melanie

2013-08-12 @ 03:49:36
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Ella

Så skriver man helt enkelt inte. Väldigt elakt och omoget! Ta inte åt dig, du har verkligen inte gjort något fel. <3

Svar: Tack för stödet <3
Melanie

2013-08-12 @ 09:16:42
URL: http://mittimellan-ella.blogspot.se
Postat av: Miriam - Schitzo-Cookie

Men gud vilken hemsk människa, jävla pucko. Vaddå snåljop!? Här har vi bloggare tävlingar där vi är snälla att betala ur egen ficka.

Ta inte åt dig åt från sånna puckon, de vill du ju inte ha som läsare. Kram på dig och hoppas du mår bättre sen. Låt inte någon omogen liten dålig förlorare dra ner dig!

Svar: Tack för stödet <3
Melanie

2013-08-12 @ 10:00:46
URL: http://schitzo-cookie.blogspot.se/
Postat av: Sanna

Låt inte någon trycka ner dig. Och ändra inte på någonting, din blogg är perfekt. Du har verkligen inte gjort något fel så klandra inte dig själv.
Jag förstår inte hur någon kan skriva något sådant och jag är så ledsen att det hände dig för jag vet hur hårt du jobbar och hur viktig bloggen är för dig.
Du är fantastisk. ♥

Svar: <3
Melanie

2013-08-12 @ 10:14:33
Postat av: Anna - Boktycke

Oj, jag har totalt missat detta. Men shit vilken omogen människa. Oerhört barnsligt och elakt skrivet. Säger som alla andra att du ska strunta i kommentaren. Folk tror att bara för att de kan vara anonyma så kan de säga hur sårbara saker som helst. Det syns på dina inlägg att du lägger ner mycket tid och kraft på bloggen så låt verkligen inte den här korkade kommentaren påverkar dig.

Svar: Tack så jättemycket för ditt stöd <3
Melanie

2013-08-18 @ 20:31:32
URL: http://boktycke.se

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: