Postat av: Jessica

Yeeey! Första gången jag vunnit! Mejlar dig direkt!

Svar: Grattis!
Melanie

2013-08-11 @ 12:03:06
Postat av: Aldrig hit igen!

Vilken skitblog! Jag har nu tittat in då och då på denna blogg och ser sedan en tävling- jag anmäler mig och tom frågar om reglerna och fick svaret: en bok = en vinnare. Alltså kan man tolka från detta svar av Melanie att det alltså skulle bli fyra vinnare eftersom det är fyra böcker! Men nej, snåljåp. Och vad ska du ha de andra böckerna till??Du hade ju ändå tänkt att lotta ut dem, så varför inte göra det till fyra vinnare- som man kunde tolka från dina SÅ speciella regler som man var tvungen att läsa SÅ noggrant???
Skitblogg helt enkelt, detta var sista gången jag kmr hit, och jag kmr varna andra bloggare för denna plats också!

Svar: Jag är ledsen över att du känner så och blev personligen väldigt ledsen över det du skrev. Jag kämpar väldigt hårt med min blogg och livet utanför den och gör mitt allra bästa.
Melanie

2013-08-11 @ 16:35:29

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: