Postat av: Towe

Ja, jag tycker likadant! Vilken bra film! Scenerna som beskrev de gamla deltagarnas tid i arenan hade kunnat vara med, men det var ju inte nödvändigt. Jag har svårt att bestämma mig vilken av filmerna jag tycker är bäst, men djupet i den här filmen var i alla fall mer gripande.

Svar: Jag håller med dig, Towe :) Längtar sjukt mycket till DVD:n släpps så att jag kan se den igen, och se om filmen är lika bra här hemma så som på biografen!
Melanie

2013-12-01 @ 12:31:07
Postat av: Anonym

Jag såg filmen för ca 1 vecka sen.Jag verkligen älskade den aså.Filmen var så bra att jag vill bara se den om och om igen.Min favorit scene var arena scenen (och hiss scenen med Johanna Mason ..haha den var så rolig).Vilken är din favorit scene?
/En tjej som är galen i din blogg (och vampyrer)

Svar: Hm, det fanns så många bra scener i filmen, men en favorit var nog den där Katniss och Peeta höll sina tal inför distrikt 11 (där bland annat Rue bodde) :)
Melanie

2013-12-03 @ 07:55:52

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: