Postat av: MLI

Gillar designen:) tycker dock fågeln är det sämsta med det (vilket är synd eftersom det är det första man ser). Allt annat (så vitt jag har sett) tycker jag är jättebra;)

Svar: Okej vad kul. Jo jag håller med om att phoenixen är det sämsta - gillar däremot wrappern =)
Melanie

2013-02-10 @ 20:50:20
Postat av: Johanna

Jättesnyggt! :D
Gillar alla tre lika mycket tror jag, men om jag måste välja en så skulle jag nog säga draktemat eftersom det var den du hade när jag upptäckte din blogg :)

Svar: Vad kul! Aww, kanske byter tillbaka till draktemat någon gång av nostalgiska skäl =)
Melanie

2013-02-10 @ 21:11:43
URL: http://boktjejerna.devote.se
Postat av: Anonym

tvärr, bättre med svart (mer mystist tyckte jag);)

2013-02-11 @ 08:32:25
Postat av: Tessans Bokblogg

Jag gillar ju rött så jag älskar din nya design, skitcoolt! :D Fenixen är jättefin!

Svar: Jag kul!! Själv är jag lite besviken på headern och funderar på att ändra den, men det är ju kul att du uppskattar den!
Melanie

2013-02-11 @ 17:38:52
URL: http://tessansbokblogg.blogg.se/

Skriv en kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)


URL/Bloggadress:


Kommentar: